torsdag 31 mars 2011

hej hej på dig min bror!

Det blir inget Cully idag. Det regnar. Kan ni fatta det? Det regnar! Astråkigt ju. Men det ska bli 22 grader i helgen så man borde väl inte klaga.
Lektionen idag gick bra, jag kände mig jäkligt smart och jag har ingen aning om varför. Förmodligen för att jag svarade rätt på många svåra frågor, haha. Franska är inte logiskt just nu, så mycket kan jag säga.

Idag gjorde jag potatismos till pojken eftersom flickan är iväg på läger (och hon gillar inte potatis), det blev sjukt omtyckt. Känner mig kalasbra. Fint ju.

Nu ska jag bege mig till kyrkis och äta lite kakor. Jag har satt på mig lite mörkrött läppstift för att pigga upp den gråa himlen.
Nej, jag hittade massor av saker på hm idag, men ingenting jag riktigt fastnade för. Jag håller hårt i mina pengar just nu.



Laughter & tears are both answers to frustration & exhaustion.
Always go with laughing, 
as it clears your mind and burns all your anger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar