måndag 28 mars 2011

Broken people get recycled

Jadu, man börjar ju undra hur sjutton man kan sova så mycket som man gör. Jag sov som en stock hela natten, precis lika mycket som jag brukar göra de andra dagarna, trots att jag inte vaknade förrän ett igår. Knasigt.
Jag har redan ätit upp kanelgifflarna och snart även fiskarna. Det gick så snabbt att man ju blir helt ledsen.

Idag är det måndag och jag är nästan klar med läxan. Hade en konstig text att läsa och svara på frågor om och jag har inte riktigt koll på vad det handlar om. MENMEN.
Ska iväg och handla typ nu, och sen ska jag laga lite mat. Bland annat min nya specialrätt Ratatouille, det är faktiskt riktigt gott (och nyttigt), ni kan ju räkna med att det är en rätt som jag kommer ta med mig till Sverige och äta mycket av. Perfekt ju.

Igår var det en låååååååååååång dag på Manora, men det var helt klart värt det. Jag har dock inte ätit en lagad måltid på hela helgen. I lördags åt jag lite pasta men kände mig inte särskilt hungrig. Hur knäppt är inte det? Jag trivs med folket här och jag stör mig lite på att jag inte kommer vara här hela sommaren, samtidigt som jag längtar hem som tusan. Vi får helt enkelt se vad som händer.

Fina flickor på IKEA!
Ha en underbar dag, det tänker jag ha i alla fall! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar