torsdag 24 mars 2011

sommarvarma vindar

Idag vaknade jag utan huvudvärk och utvilad. Jag mår bra idag helt enkelt. Jag har haft flera dagar som jag inte har varit på topp. Trött, seg och allmänt hängig. Men idag känner jag att den perioden är över och jag har precis satt kameran på laddning, för jag tänker bege mig in mot staden snart. Det ska bli upp mot 18 grader idag, så ska bara handla lite och sätta igång en tvättmaskin. Sen tänker jag lägga mig i solen någon timme och sen bege mig in mot staden. Lite fint är det ju allt ändå.
Jag är superglad och springer runt i converse, igår eftermiddag så räckte det att jag hade på mig min oversize kavaj, och då var jag ändå varm!
Jag älskar Schweizisk vår!
Sen i eftermiddag/kväll tänkte jag ta tag i mitt rum ordentligt. I alla fall få bort alla kläder ifrån sängen.

Hela morgonen nu så lyssnar jag på Rix Morronzoo, jag har saknat det litegrann. I bilen på väg till tåget, eller i bilen på väg till Sölvesborg hela förra året så lyssnade jag på det. Jag trivs med det. Känner mig lite närmare hem nu. Kommer om prick en månad nu, och det är många saker som är bra med den veckan. Jag är i Sverige, jag träffar min kära mamma, pappa, syster, vovven, Anna och Helena som jag inte träffat på 8 månader, Elise och Terese som jag inte träffat på 4 månader, Kyle som jag inte träffat på 2 månader (,kanske Bella och Malin om de inte flyger iväg), Killarna också förhoppningsvis, klassfesten på Valborg - det kan inte bli annat än riktigt bra!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar