söndag 13 mars 2011

Geneva Motor Show 2011

Jag känner mig fruktansvärt häftig just nu. Eller ja, egentligen igår med tanke på att det var igår vi var där - men känslan håller fortfarande i.
Jag hade väldigt trevligt sällskap till mässan, Nergs och hennes kompis Nicolas.
Trafiken till mässan var ju resan kaoset men vi kom dit ändå.
Jag såg massor av häftiga bilar och träffade massor av roliga människor. Lite roliga saker fanns där också att göra men HERREGUD vad stort det var. Det var ju 7 hela hallar. Helt galet, ingenting man kan jämför med Elmia direkt, haha.
Vi gick runt i över fyra timmar och då gick vi ändå runt rätt så snabbt. Många grodor flög ur munnarna och vi snubblade en del också. Väldigt roligt var det dock, jag trodde aldrig att det skulle vara så kul som det faktiskt var.
Nog tjatat om det, här kommer lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar