lördag 26 mars 2011

Cully Jazz Festival

Jajamen, jag slapp vara barnvakt igår. Vi var på Cully Jazz Festival som ni nog förstår av rubriken, men dock inte särskilt länge. Vi åkte med det tidiga tåget vid 0100 tillbaka till Lausanne och fortsatte utgången där. Fina fiskar. Jag träffade bland annat en polis som berättade för mig att droger inte alls var lagligt i Schweiz. Och när jag då frågade om "sprut-soptunnorna" så sa han att det är landets skyldighet att kunna förse invånarna med rena sprutor för att förhindra spridningen av HIV/AIDS. Knasigt tycker jag, man får ju höra så mycket olika. Nu var han ju polis så jag får väl lita lite på honom.
Nästa helg ska vi dock till Cully igen. LOVAR
Kvällen var bra, men bilder kan jag inte lägga upp än tyvärr eftersom jag inte har miin egen dator.
Tråkis.

Nu ska jag till IKEA med Nergs och Annie. Runt IKEA ligger det också några outlets så tänkte se om jag kan hitta några löparskor där. MYSPYS helt enkelt.
Kommer tillbaka ikväll, är ju barnisvaktis. WOHO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar