torsdag 10 mars 2011

torsdag sitter jag i tankar

Förlåt för att jag inte har uppdaterat innan idag men jag har faktiskt gjort en del andra saker.
Nej, jag är inte död.
Nu borde jag skriva en hel vägg om allt som hänt, men jag har inte tid med det. Jag ska strax springa ut. Vi ska fira fettisdagen idag, WOHO!

Jag hade en härlig morgon med lite träning, stretch och en lång dusch med allt där till. Smörjde in mig vanligt och sen med ett extra spray för extra torr hud; perfekt nu när luften fortfarande är rätt torr. Sen målade jag mina naglar (fingrarna korallröda (ja, rosa är de inte i alla fall) och tårna mörkröda), WOW en parentes i parentesen, imponerande! Haha.
Sen kände jag för att lyxa till det lite och körde på rockstilen (typ i alla fall) med en casual tisha och skinnbyxor, kängor och pilotbrillor. Cooling där. Men vem kan se ut som en rockstjärna i detta lockiga håret egentligen?
Jag hade faktiskt håret halvt utsläppt idag. Första gången på länge jag har det mitt på dagen, blir ju helt galen när det bara är i vägen. Men bara under franskan, jag satte upp det igen så fort jag kom hem.
Funderar på att göra en liten permanent på överhåret när jag kommer hem, för att lyfta upp hela håret lite liksom. Nu är det så tungt att det nästan är helt rakt uppe "vid huvudet" (det där lät ju bara knäppt, förlåt).
Igår började jag kolla på Eat Pray Love, men eftersom ingen varnade mig för att den var otroligt lång så fick jag se resten idag, samtidigt som jag gjorde allt det andra. Multi-tasking är verkligen min grej.

Snart är det helg. Jag längtar.
På lördag ska vi till Geneve. Det kommer bli fint. Adrian Lux ska dit, och jag vet att Helena hade gjort vad som helst för att få hänga på. Det är ju dunkadunka musik. mihiihi, höhö.

Hade lektion idag, och tro det eller ej - ingen läxa tills nästa vecka. Det har aldrig hänt innan. Vi har alltid MASSVIS med läxor varje vecka, men skönt ändå ju.
Jag har inte fått något brev idag heller, har ju inte skrivit brev sedan i måndags. Jag börjar få lite abstinens.
Jag älskar handskrivna brev, det blir så otroligt personligt och härligt.

Nu blev det ju en vägg ändå. Men jag bjuder på det.
En bild också om ni är snälla.
Nä, det får ni ändå.
Nu måste ni titta.
Gulle.
Ser ni hur FRUKTANSVÄRT långt mitt hår har blivit? Det är ju bara i vägen.

2 kommentarer: