onsdag 16 mars 2011

LALALA

Jag gillar inte onsdagar, om ni har missat det så kan inte inte ha följt min blogg i mer än en vecka.
Men jag har varit och handlat idag. Jag köpte en fin kruka och krokar att hänga mina halsband på till mig själv. Jag hittade även den godbiten som ni ser på bilden längre ner, ser ni också hur glad jag blev? Tänkte att jag kan ha en gottisdag varje onsdag, eftersom dagen alltid är så trååååååååkig. 

Jag har också hunnit träna idag, inget stort men lite ben-övningar har ju ingen dött av.

Denna eftermiddagen kommer att bli körig eftersom de slutar 12 och ska då äta lunch innan de ska öva inför ett barnlopp (tänk vårruset för barn) 13, sen så har pojken fotboll 14 till 15.30 medans flickan har barnkalas 14,30. Sen ska hon ha danslektion 16,30. Stressad dag? FULLT ÖS MEDVETSLÖS.

Nu ska jag bannemig dricka en kopp kaffe. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar