tisdag 29 mars 2011

WADDAPP

Om jag hatar onsdagar så älskar jag absolut tisdagar. Barnen är i skolan 9-1530 sen leker flickan med sina vänner på skolgården till 1630, då slutar pojken sin pianolektion och jag följer dem ut på skolparkeringen och de åker iväg och spelar golf till 1830. Sen är det bara bad, middag, läxor och godnatt.
Största delen av dagen är ledig och jag gillar det big time. Det är redan strålande sol här och jag ska försöka få så mycket som möjligt gjort nu så att jag kan ligga ute och lapa sol hela eftermiddagen.

Pappan i familjen skrev ett brev för att jag ska bli fri från boten och jag hoppas verkligen att jag blir det. Funderar på att fira med att köpa ett par träningsskor med rund sula, förstår ni vilka jag menar?
Jag går ju rätt mycket; till och från skolan, till affären, runt i lägenheten. De hade ju varit användbara. Men detta sker som sagt endast om jag slipper betala den jäveln. haha.



Sen tänkte jag bara kommentera på att det har släppts många nya låtar med budskapet att man är bra som man är och att man som person alltid är perfekt och unik. Skitbra tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar