lördag 12 mars 2011

Lördag stundar helgen till

Nu har jag skrivit en hel låt på mina rubriker denna veckan. Fy vad jag har dålig humor, men ändå. haha.
Jag skrev inte igår kväll, jag vet. Men det var bara för att jag hade någonting vettigare att göra - titta på film. Jag såg The Prestige och trots att jag var rätt så trött så var den ju sjukt spännande och eftertänksam. Jag klurade ut svaret rätt snabbt men trots det så var den rätt oförutsägbar med en hel del twister. Mihihihi.

Nu ska jag iväg och röja. Geneva Motor Show för att vara exakt. En av världens största, det är väl ändå helt okej att man då får gratisbiljetter av sin värdpappa? Jag tycker det i alla fall.
Ikväll är det också party i Genève, Adrian Lux spelar ju. Han är rätt bra faktiskt.

WOHO

Den nya au pairen kommer idag och hälsar på också. Då är inte jag här. Tant pis pour elle!
Mihii

Jag LOVAR att ta bilder, jag har faktiskt med mig kameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar