lördag 19 mars 2011

Hej världen!

Nä, idag har inte riktigt varit min dag. Igår var faktiskt askul och hela fadderullan. Jag mådde bra och hade underbart folk runtomkring mig.

Jag har varit lite nere idag av den enkla anledningen att min mormor har fick en hjärtinfarkt igår kväll. Nog för att det är långt att åka ifrån Kristianstad till Jönköping i vanliga fall men nu bor jag ju för sjutton i Schweiz. Jag tycker att det är jättejobbigt att jag inte kan vara hemma och stötta familjen och särskilt mamma.
Hon är stabil iallafall om det är någon som undrar det. Men ja, det är jobbigt ändå.

Annie och Nergs är fina. De försöker muntra upp mig. Jag har till och med gått med på att äta ute idag. Holy Cow (om man nu kan kalla det ute) där de tydligen ska ha världens godaste hamburgare. Det blir nog bättre då.
Sen är det Cecilias födelsedagsfest ikväll också. Jag är inte jättetaggad på den, men jag tänker gå ändå. I alla fall en liten stund. Just nu sitter jag med roliga papiljotter i överhåret. Underhåret är ju lockigt som det är.
Men jag ska rycka upp mig snart. Jag lovar.

1 kommentar:

  1. everything will be alright babe don't worry!! and there is no way in hell that 'holy cow' is the world's best hamburgers...

    SvaraRadera