fredag 25 mars 2011

Correct me if I'm wrong, but hasn't the fine line between sanity and madness gotten finer?

Det krävdes inte mycket idag för att min dag skulle bli bra. Vaknade en timme tidigare imorse och var superpigg, jag trodde till och med att jag hade försovit mig. Så var dock inte fallet utan jag kunde sova i en timme till. Jag känner att det finns en möjlighet för mig att klara av tidsomställningen på söndag.
Bötern har jag svalt rätt mycket nu, tänker dock diskutera det med pappan när han kommer hem idag. MEN det har faktiskt hänt alla någon gång. Jag tänker fortfande köpa ett par nya löpardojjor när denna lönen kommer. Dock inte lika töntigt coola som jag hade tänkt mig. haha! Dagens I-landsproblem verkligen!

Jag har varit ute i princip hela dagen. Har jag inte legat och glassat på balkongen i (JA NI LÄSER RÄTT) BIKINI! så har jag varit ute och sprungit en runda. Min kondition har förbättrats något helt sjukt faktiskt, nu var jag tvungen att sluta springa på grund av att mina vader nästan låste sig. Inte visste jag att det var en fin jämnvikt mellan muskelstyrka och kondition när man springer. Eller det kanske är mest för backarna i swissan?

Igår var jag barnvakt och imorgon är jag barnvakt. Men kaaaanske inte ikväll. Mamman sa i förbifarten att pappan inte hinner till operan eftersom han kommer hem vid 8. Detta innebär alltså att jag kanske kan gå ut ikväll. kaaaaaaaanske. Vi håller tummarna helt enkelt.
Cully Jazz Festival börjar ju idag och vill helst inte missa det. Tåget går ju precis genom Pully så det är faktiskt rätt smidigt. Festivalen håller dock på nästa helg också så jag tänker faktiskt snurra dit en runda då också. Avslutningen på lördagen kommer nog bli FET.
Haha, märks det att jag knappt har pratat med någon idag eller? Jag har bokstavligt talat bara glassat rundor. Just nu är det en fotbollsmatch på TV för pojken så jag tänkte hoppa in en runda i duschen.
Solbränd har jag blivit idag, och livet känns kanon igen. Ett mindre bakslag igår, men av någon anledning så känns det lite okej nu. Dock tänker jag inte utmana min budget då jag behöver pengar att leva för i Sverige när jag kommer hem i slutet av månaden. Får lönen under den veckan, så jag kommer ju ha en full lön när jag kommer hem. Strålande.
Nu får ni inte tycka att jag är naiv eller arrogant för att jag är så glad. Man får faktiskt lov att vara det, man mår så sjukt bättre som person då. och nu är det helg så jag gillar läget.

Nu ska jag försöka rycka mig ifrån datorn.
Puss på er alla och jag hoppas att ni får en underbar kväll och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar