onsdag 30 mars 2011

HAJHAJ

Idag på flickans danslektion så somnade jag. Jag sov i princip 45 minuter sittandes mot en vägg, jag har absolut ingen aning om hur jag lyckades med det. Men nu är jag pigg som en liten kanin. Det där gick inte ihop men det blir bra ändå.
Har sökt högskolan idag också.
Just nu hänger jag på skype. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan det.

Har en uppsats att lämna in imorgon. Gode Gud, det hade jag helt glömt bort. SKÄRPNING SARAH. Men det är bara 150 ord så det borde jag kunna slänga ihop rätt snabbt. Coolt.

Godnatt alla små fina troll i skogen.

3 kommentarer:

  1. Va bidde det sökt fe nåt? :)

    SvaraRadera
  2. giller att du är pigg som en KANIN <3

    SvaraRadera
  3. Elin, lite linjer jag inte kommer in på och två distansutbildningar :)

    SvaraRadera