måndag 7 mars 2011

måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting

Ja, första jobbedagen på ett tag nu ju. Helt okej får jag ändå säga.
Nu till middag så åt jag för första gången i mitt liv sallad, alltså inte som tillbehör utan som MAT. Herregud alltså, det där trodde jag aldrig skulle hända. Men det var ändå helt okej. Dock fick jag äta mig mätt på äpple, plommon och ananas toppat med en chokladbakelse. MUMS ALLTSÅ.

Just nu så myser jag framför datorn med mina härliga tofflor och väntar på att familjen ska äta klart så att jag kan fixa i ordning i köket och sen sjunka ner framför ett par härliga skypetimmar. Det var ett tag sedan nu. Inte för att jag inte hade något trevligare att göra men ja, nu är man ju tillbaka. Har lite filmer jag vill se också, men de får vänta någon dag till. Jag har knappt tid att kolla film eftersom jag har så mycket annat flum och göra. Är det inte konstigt?

Jag hade franskalektion idag, det var kul
Andra saker jag gjort idag?
Jag lärde mig spela Robyns Indestructible på piano. Är rätt stolt över det ändå.

Det tog lång tid att avsluta detta inlägget... Nu sover redan flickan.
Gulle lagom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar