onsdag 23 mars 2011

Let's put the whole god damn world in a cage.

Just i skrivandets stund så har jag en dunkande huvudvärk, därför är det svårt att skriva någonting positivt. Anledningen till att jag har huvudvärk är nog uttorkning, eller någonting liknande. Jag har inte alls druckit bra med vatten idag, och jag har ändå varit ute och sprungit och det har varit strålande sol. Så det är ju positivt.

Negativt är att mitt rum ser ut som skit, och jag SKA göra någonting åt det men vet bara inte när jag ska orka. Antar att det får bli innan pappan kommer hem, han är ju ett neat-freak som hette duga. JAJA.
Nu måste jag få i mig lite vettig mat, annars så går jag väl under. Helst hade jag velat gå och lägga mig nu men det går ju inte.
Och vet ni vad det roligaste är? Jag ser ut precis som jag känner mig. Vilket inte är positivt.

Att sätta igång den här datorn överhuvudtaget var ju ett projekt i sig. Jag hittade inte knappen och jag tror att jag letade efter den i en evighet. När jag väl var inne så hittade jag inte nätverksnyckeln och när jag väl hittade den så visste jag inte hur jag skulle skriva in den. Det tog mig en evighet.

Men tillbaka till det fina humöret nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar