tisdag 1 mars 2011

Mardi

Nu lämnar jag strax Sandras hus, om 15 minuter för att vara mer exakt, för att ta mig ner till tåget mot Geneva Airport och sedan går flyget mot London. WOHO!

Gårdagen var riiiiiktigt rolig och jag vet inte hur många gånger vi nära på föll ihop av skratt. Dagen bjöd på citat liknande:
Sarah: Tåget går om fem minuter!
Sandra: Ska vi köpa något att äta?

Sandra: Jag tror att det ligger en handduk ute i hallen. (några sekunder senare) Sarah, det där är en badrumsmatta!


Riktigt kul i alla fall. Vi kom även fram till att liftar inte riktigt var vår grej, men de behövde bara stanna den för oss en gång, haha.

Nu sitter jag här, på sängen och Sandris sover. Riktigt backbränna har jag fått (på en dag, hur är detta möjligt?!) så jag ser ut som en blandning mellan en fjortis med för mycket brunkräm i ansiktet (halsen är blekt) och en gullig liten alpflicka med rosiga kinder. hahahha.
Vi var iväg från huset i cirka 12 timmar och jag åkte med Annies skidor och pjäxor, hade ju lämnat mina i Champery av någon konstig anledning. Det gick kanonbra ändåsan.

Puss och kram på er alla. Någon liten uppdatering lär ni faktiskt få från London. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar