tisdag 15 mars 2011

Today would be a lovely day to be a butterfly

Idag har det varit underbart väder. När jag gick till apoteket vid 15-tiden så var det hela 19 grader ute. Jag har kommit fram till att: Vår i Schweiz = Sommarvärme i Sverige, and I like it. Just nu så är det 14 grader enligt datorn så ja, härligt väder är det allt.

Jag har fortfarande i köpt en kruka, förlåt. Tänker göra det imorgon istället, jag lovar! (som om ni skulle bli sura för det liksom)

Jag började kolla på Grey's Anatomy idag också, har ju kollat klart Vänner och då var jag tvungen att göra något. Har boxar på fyra säsonger sååååå nu är jag rätt fast. Tänker hålla mig till att bara kolla på kvällarna för idag såg jag fyra avsnitt och ja, tiden flyger ju bara iväg. Jag förstår hysterin kring det lite mer nu.

I min franskabok så var det en bild på en afrikan (vi har börjat med de afrikanska dialekterna av franskan) och tror ni inte att han har på sig en redskins-keps? Det laget förföljer mig verkligen. Kyle hade blivit glad iallafall, funderar på att inte säga något till honom, då blir han bara stöddig... (haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar