måndag 7 mars 2011

This is hardcore and I'm indestructible

Egentligen så vet jag inte vad jag ville säga så här tidigt på morgonen. Jag ville väl mest få med rubriken på något vänster. Från Robyns låt Indestructible såklart. Jag vet att den är gammal etc, men jag bryr mig inte. Den stämmer in på mitt humör nu i alla fall och då får det vara så.

Första jobbdagen efter lovet börjar i princip nu. Det var lite tufft att inte få sova så länge man ville på morgonen men det gick ändå lättare än vad man hade kunnat tro.
Jag har en uppsats som ska vara klar idag, på franska. Det är bara 200 ord, men eftersom jag var iväg hela förra veckan så hann jag ju inte riktigt med att skriva någonting annat än utkastet. Renskrivningen kommer idag, + resten av läxan. Min lektion börjar ju inte förrän 14:15, GÖTT.
Ska väl iväg och handla idag också, helt okej för min del. Jag såg någon ny juice som jag vill testa, den heter Beauty och ska tydligen innehålla rosenblad och lite sånt. Nyfiken i en strut som jag är så måste man ju testa på den liiiiiiite grann.

Detta blev ett väldigt flummig inlägg, men det är la bra ändå!
PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar