söndag 6 mars 2011

tillbaka till värmen

Nu sitter jag här, i Schweiz, igen. Jag funderar över vad som egentligen hände i London. Vissa saker var så overkliga och ja, jag måste låta det sjunka in. I torsdags var vi på bio, det skrev jag ju innan. Vi såg The Rite. En asläskig film, men ändå väldigt bra. Jag hoppade till ett par gånger i alla fall. Men efter en kall nattvandring genom London så var det så skönt att krypa ner under täcket att jag inte ens hade tanken på att drömma några mardrömmar. WOHO!
Jag lyckades dock dra på mig en förkylning under de kalla kvällarna i London.

Överraskande nog så fick jag bara tid till EN TIMMES shopping, detta med Pamela på onsdagen. Lätt värt det dock. Spenderade bara strax under 40 pund på två tröjor, en klänning, en bikini, ett par uuuuunderbara tofflor och de bästa avsminkningsservetterna som finns. Sjukt nöjd är jag i alla fall.

Det är skönt att vara tillbaka i varma och soliga Schweiz.
Nu ska jag slå in ett paket och packa upp.
MUMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar