tisdag 8 mars 2011

I really wish I could, but I don't want to

Finns det någonting bättre än Vänner-citat? Finns det något bättre än Vänner överhuvudtaget? Inne på sista säsongen nu, eller ja, snart klar med den också. Ville bara säga att det är fint.

Och nu på kvällen så flätade jag hela flickans hår i småflätor, för att hon skulle få lockigt hår imorgon. Hör och häpna: Det var mitt förslag!
Sen kröp hon upp i min famn och sa att hon älskade mig och att hon tyckte om att jag kunde göra sådana konstiga saker. gulligt.

[Re: "If you had to give up sex or food, which would you pick?"]
Monica: Sex!
Chandler: Seriously. Answer faster.
Monica: I'm sorry, sweetie. When she said "sex" I wasn't thinking of sex with you.
Chandler: It's like a big hug.
Phoebe: Ross, how about you? Sex or food?
Ross: Sex!
Phoebe: What about sex or dinosaurs?
Ross: My God, it's like Sophie's Choice.
Phoebe: Joey, if you had to give up sex or food, which would you pick?
Joey: I don't know it's too hard.
Rachel: Come on, you have to answer.
Joey: Okay... sex. No, food. No, uh... I want both! I want girls on bread!

1 kommentar:

  1. Hej! Blivande au pair här igen. Den här gången ska jag komma ihåg att skriva under med namn också, för vem vill ha anonyma stalkers egentligen? Anyway, har hittat en familj utanför Lausanne som jag hoppas ska välja mig som deras nästa au pair och det enda hindret nu är att de tror att man behöver ett visum (som då tydligen ska vara svårt att få, men de har liksom bara haft au pairer från typ USA och Australien förut). Så, nu hoppas jag att du säger "nej, absolut inte!" för iom att båda länderna ligger i Europa låter det ytterst märkligt. Hur har du och din familj gjort? Räcker det att registrera sig hos myndigheterna eller något? Och just det, har du någon speciell försäkring medan du är där? Tack så jättemycket på förhand! /Amanda

    SvaraRadera