onsdag 2 februari 2011

300!

Mitt 300e inlägg. Fy för vad jag skriver!  Idag har mina besökare höjts med rätt mycket och jag fattar nada. Mina inlägg blir väl tråkigare och tråkigare? JAJA.

Varför är jag vaken nu egentligen? Jo, för att jag kollade på Vänner och inser att om bara ett par avsnitt så kommer Chandler att fria till Monica, så jag bestämde mig för att se det. Jag har fortfarande inte kommit dit och ska nog spara de två sista avsnitten i säsong 6 till imorgon. Är jag nörd eller är jag nörd? NÖRD
Jajaaaaaaa.

Fan vad intressanta saker jag har att säga nu för tiden, jag hoppas att ni verkligen lägger allt jag säger på minnet. Det kan användas senare i livet. Eller inte. Nu svamlar jag igen, detta är inte vettigt någonstans.
Jag skriver imorgon istället.

Jag har verkligen haft kvalitetstid på skype ikväll, pratat med 4 olika personer. Men mitt tips är att aldrig logga in på Facebook under tiden. Det är dömt till att misslyckas.

I lördags så sa någon till mig att jag såg ut som en svensk. Jag tror aldrig att jag har hört det innan. Ryssarna trodde att jag var polsk, schweizarna att jag är schweizisk och ja, när jag är i Sverige så frågar folk mig varifrån jag kommer "är det bosnien?" Men jag antar att jag ser svenskare ut än Nergs och Sandra, och konstigt hade det kanske varit annars. haha. jaja

GODNATT GODNATT IMORGON SKA VI JOGGA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar