torsdag 10 februari 2011

If you could see the movie that is being directed in my brain daily, you would also stop and wonder.

HEJ
Nu är jag tillbaka från min lektion, flickan leker med en vän en trappa ner i huset och pojken har inte kommit tillbaka från träningen än. Ett perfekt tillfälle att blogga på, eller?

Nä, jag tröttnade rätt så snabbt. Alltså, jag har ju typ ingenting att berätta längre, fy vad jag är tråkig.
Jag är på bra humör i alla fall, trots att jag är sjuk. Jag börjar bli friskare nu, och det är ju bra. Har massvis med saker att göra bara. Massor av ansökningar till skolor ska fyllas i etc. Men det löser sig nog. Eftermiddagen nu blir rätt tuff, men jag hoppas att föräldrarna kommer hem rätt snart ändå. Barnvakt ikväll, istället för kyrkis. Det klarar jag nog ändå. Tänkte öva mig på sminket inför lördag, festen kommer bli ASFET! hhahaha, woho!
Jag lovar att jag ska ta fler bilder i framtiden. Okej? :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar