måndag 21 februari 2011

veckan innan allt blir perfekt

Nu är det måndag, igen. Tiden nu har gått snabbt, men ja. Allt är inte riktigt bra här just nu. Det känns alltid så här veckan precis innan ett lov. Och nästa vecka har jag lov. Eller ja, det börjar egentligen nu på lördag. Det ska bli så jäkla skönt. De första dagarna av lovet spenderas hos Sandra här i swissan, hon åker ju hem nästa onsdag. På tisdagen innan det åker jag till London och blir kvar till på lördagen. Kommer hem lördag kväll och anländer full av ny kraft till nästkommande två månaderna innan jag kommer hem till Sverige igen på en snabbvisit.
Fy vad jag längtar till London, MASSVIS! Jag är helt kär i den staden och allt däromkring. Lite fler anledningar finns det ju att jag åker dit, men de tar vi senare. höhö.

Ja, innan jag satte mig vid datorn idag så gjorde jag rätt mycket jobb ändå. Strök, tvättade etc. Så nu kan jag sitta ner och ta det lite lugnt innan jag ska iväg till min franska. Undrar om hon har rättat proven förresten... Förmodligen inte. JAJA.
Jag har nog hittat lite kurser som jag vill plugga till hösten. Jag har ju mitt huvudmål såklart, men eftersom jag nog inte kommer in där till hösten så får jag plugga lite kurser istället. Tänkte läsa dem på distans så att jag ändå kan vara hemma och jobba, eller på lite andra ställen i världen. ihihi.

Puss och kram på er alla

1 kommentar:

  1. kan finnas andra skäl att åka till London än bara shopping va? ;)

    SvaraRadera