måndag 7 februari 2011

JAG VET!

Hej och snälla hata mig inte.
Jag känner mig lite dum som inte har skrivit någonting vettigt på hela helgen men det har hänt massor av saker.
I lördags till exempel, då drog jag på shoppingstråk och slutade ett par klänningar, underkläder och skor rikare. Även saker till nästa lördags rollerdisco inhandlades. Det kommer bli så jäkla kul.
Jag hittade även en ascool mascara som reagerar på UV-ljus. Alltså lyser fransarna vit/lila av ljuset. Det är ju skitcoolt. (och totalt meningslöst, haha)

Jag är fortfarande rätt trött och de jäkla immunförsvarstabletterna verkar inte hjälpa, jag har lite ont i halsen. Innan har det alltid varit ett jättestort problem om jag hade ont  i halsen för då skulle jag alltid sjunga och hålla på. Men nu är det rätt lugnt, det är ju inte direkt några stora gig inplanerade. haha, men det är fortfarande irriterande som få.
BLÄBLÄBLÄ

Jaja, katten är ju fortfarande söt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar