onsdag 16 februari 2011

Because of you, half the time I do not even know, I'm smiling

Innan så åt jag alltid nyttig frukost, med müsli och hälsosam yoghurt. Sen kommer Sandra och visar hur otroligt gott det är med Philadelphia-ost och marmelad på mackan, herregud alltså. Jag kan inte få nog. Jag älskar bröd. Det var en sak som var så bra hemma, jag kunde ju alltid få med mig bröd hem från jobbet. Min favorit var (och är fortfarande) multibrödet från Darins eller Conditori Fantasi. Sådana härligt mörka bröd finns inte här och det är lite sorgligt faktiskt. Jaja, jag får äta mycket när jag är hemma nästa gång istället (i slutet av april).
Men bröd är verkligen livsfarligt, jag kan inte sluta äta. Blir aldrig mätt, scary!

Idag ska jag göra tacos till ungarna, fina saker det där.
Jag skriver mer sen!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar