fredag 25 februari 2011

barnisvaktis

Jag brände mina fingrar när jag strök innan idag, råkade rikta strykjärnet mot mina fingrar när jag tryckte på ångknappen. De är fortfarande röda. Lite tråkigt, men mest bara klantigt faktiskt.

Ikväll är jag barnvakt, men jag har bara flickan eftersom pojken är hos en kompis. Han ska till och med äta där, woho, girls night! haha.
Just nu packar jag, vet i sjutton hur jag ska lösa detta. Jag ska ju bo hos Sandra nu i några dagar innan jag sticker till London och när jag kommit därifrån så har Sandra åkt härifrån. Det innebär att jag bara kan ta med mig saker till henne som jag kan ha i London också.. gaaah, planering är ju inte direkt min starka sida. haha.

Blek är jag också.
Men en sak som är bra med att vara barnvakt är att jag har lägenheten för mig själv när barnen sover. Jag kan duscha, plocka ögonbrynen etc utan att någon stör. Det behövs idag känner jag.


Men men, jag bjuder på en bild ifrån i somras när jag precis hade kommit hit.
Kan ni fatta är det redan är mindre än 4 månader kvar till midsommar?
SOMMAR KOM HIT NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar