onsdag 23 februari 2011

Did you know that something really boring happened to someone really ugly in the middle ages?

Jäklar vad dagen gick snabbt. Det bara flög förbi. Ja, lika bra var väl det. Inte för att vara sådan, idag har jag faktiskt varit väldigt produktiv och haft en allmänt bra dag. Men jag är så trött och ja, jag längtar efter lite lov nu. På lördag börjar det som tur är, WOHO!

Jag har träningsvärk idag, så jäkla härligt. Mest känns det på övre delen av vaderna och i ryggen. Knasigt att man tränade ryggmusklerna så mycket, men kul var det ju som attan.

Just nu så sitter jag med en hemmagjord ansiktsmask. Jag började med ett ångbad faktiskt, med två påsar kamomillte för att ja, jag läste att det skulle vara bra för dålig hy.
Ansiktsmasken hittade jag på själv utifrån lite saker jag har läst:

En halv avokado (jag kan inte förstå att jag fortfarande säger advokado ibland, haha)
Ett par teskedar naturell yoghurt
En-två teskedar honung
Ett helt ägg
Citronsaft

Om du vill ha för torr hy så använder du bara äggulan och ingen citron.
Denna är för oren hy.

Jag tänker tvätta ur den om tio minuter till. Alltså nästan 20 min totalt. Fina fisken det där.

Sen har jag lite Glee och Vänner att titta på. Barnen sover redan. Denna kvällen är bra.
Citatet i rubriken är ifrån Rachel i Vänner. Fy vad jag älskar den serien!

GODNATT GODNATT IMORGON SKA VI JOGGA (eller inte, men nästan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar