fredag 18 februari 2011

still a weirdo

jaha, nu är det fredag igen.
Börjar dagen med en jävla utskällning som jag inte ens förtjänade. Fan med. Jag hatar när folk gaddar ihop sig och jag inte vågar svara emot av den enkla anledningen att jag inte vill starta ett bråk. Men jag ska inte skriva mer om det nu, för då blir jag bara ännu argare.

Jag skulle egentligen träffa tjejerna den här morgonen men det blir inte av, jag har för mycket grejs att ta itu med. Det gillas inte det heller. Just nu gick jag in i en sån period där jag inte vill göra någonting alls utan bara ligga och tycka synd om mig själv i en evighet.
Men jag tänkte faktiskt gå ut och springa lite innan lunch, då är magen härligt tom och jag riskerar inte håll.

Mitt hår är nu lite rödare och lite mörkare, precis som jag ville ha det. Lite för rött kanske, men det går ju strax ur. Ska ta en fin bild till er sen. Camen gör inte färgen riktigt rättvis.
Kul att pappan i familjen reagerade på min nya hårfärg.
kulkul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar