onsdag 2 februari 2011

I was wondering if you had a second. To talk about anything at all.

FAN VAD LAT JAG ÄR!
Jag borde seriöst få pris för lataste personen idag.

Jag är så lat att jag inte ens orkar skriver ett helt blogginlägg och då är det fan illa.

Jag syndade igår, åt en hel chokladkaka. Men jag var deppig och nästan sjuk så det är mer okej då.
Idag har jag inte ätit någon choklad dock, men småätit hela tiden. Usch vad dålig jag känner mig. eller nä, det sägs ju att man aldrig ska ångra någonting som en gång gjorde en glad och de småsakerna gjorde mig verkligen glad just då. näääääääää, det där argumentet håller inte speciellt bra.... haha.

Jaja, idag har jag lärt mig att tillaga musslor i alla fall. Nyttigt att kunna faktiskt, musslor är ju rätt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar