torsdag 3 februari 2011

Ja, detta är en rubrik.

Just nu städar jag. Roligare hade man ju kunnat ha, men jag måste verkligen få koll på vilka saker jag har, vad som är i Sverige och vad jag har glömt hos kompisar - både här och i Sverige. Jag hittade min svarta favoritklänning intryckt i ena hörnet precis, och jag var bombsäker på att jag hade glömt den i Sverige. Jag tänkte till och med fråga mamma om hon kunde skicka ner den till mig. Men men, nu var den ju här så då slipper jag göra det. Jag måste också göra plats för sommar- och vårkläderna som kommer komma snart.
Jag har ingen som helst aning om hur jag kommer få hem allting härifrån sen. Mina föräldrar pratade om att köra ner för att hämta mig och mina saker och jag kan ärligt talat inte se någon annan lösning. Gode gud, det är tur att det är ett tag till tills jag ska hem. Lite mindre än 5 månader nu. USCH. Jag blir deppig av bara tanken. Jag vet dock att jag kommer komma tillbaka hit många gånger under hela mitt liv och många av de vännerna som jag har träffat här kommer jag med all säkerhet behålla nära mitt hjärta, även om vi kommer vara i olika delar av världen.
JAJA, nu ska jag sluta prata om sådana här saker. Fy vilken partydödare jag är.
Men just nu är det dimma och alldeles för kallt för att gå ut för att springa. FY
Jag har franska idag också, jag undrar om jag orkar med det. Men ja, jag ska gå ändå mamma, jag lovar.

Ikväll är det kyrkis, mitt första för detta året. Har missat det de senaste gångerna och tydligen har det kommit lite nya tjejer som jag är rätt nyfiken på. En till skåning ryktas det om. OJOJ


Om du läser detta Anna, så förlåt för att jag är världens segaste. Jag ska försöka svara på ditt mail under dagen.

Je vous embrasse chaleureusement

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar