tisdag 8 februari 2011

Keep your head up high gorgeous, people would absolutely kill to have you break down.

Fy sjutton vad jag är trött. Det är helt galet. Spenderade nyss 40 minuter sovandes utanför danssalen. Jag känner mig så hjälplös när jag är sjuk, jag hatar det. Jag har fått lite schweiziska mediciner av mina värdföräldrar och vi får hoppas att det hjälper. Ena sekunden känner jag mig friskare och andra sjukare.
Hade en mysig frukost idag med Sandra och Annie, jag behöver lite uppiggande tjejer just nu. Jag lyckas alltid gå in i ett sjukt deppigt tillstånd när jag är sjuk annars. En rolig sak är att på det stället vi var på, som förövrigt är underbart, serverar fruktcocktails. Längst ner på sidan så står det (översatt såklart) Drickbar sallad, då är det grönsallad, gurka etc mixat till en drink. Hur sjukt är inte det? Det är nästan så att man ska köpa det bara för att testa på det. haha.

Just nu ligger Gustau i mitt knä och myser, han har nog fattat ett tycke för mig eftersom han kommer hit lite hela tiden och just nu tvunget ska sitta i mitt knä. Tänk om det hade varit lika lätt att fånga karlar. haha.
JAJA, jag skriver nog mer senare. Har en sjukt snygg outfit ikväll också, det är mina specialiteter. Med en fin sjal på det så ser jag extra färgglad ut. haha.

Till middag åt jag sjögräs. Herregud alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar