lördag 19 februari 2011

You've got mail, eller jag då

Jag fick post, på en lördag. En sak som är bra med Schweiz (som om det inte finns nog med saker redan). Ett brev ifrån Elise, som jag strax ska öppna och svara på. Försöker få iväg det så snabbt som möjligt eftersom det tar ett par dagar för det att komma fram. Den andra är en katalog ifrån SLU, jag älskar att jag kunde få information om skolor skickade till adressen i Schweiz. Det lär väl komma några andra småsaker hit i nästa vecka dårå.

Dagen har spenderats med att städa. Ja, klockan är bara halv ett, jag vet. Men de behövde mig runt halv 9 imorse eftersom De andra skulle klippa sig.
Jag brände mig på ugnen nu när jag skulle stoppa in crumblen till lunchen. Det svider fortfarande och jag har inte tålamod att stå i evigheter och skölja det under rinnande vatten.
Nu ska jag städa lite till, har även ett projekt planerat som jag hoppas fungerar! WOHO!

Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar