söndag 27 februari 2011

Gårkvällen (är det ens ett ord) var ändå sjukt kul. Vi drack lite vin hemma hos Sandra och stack in till Punk. Där dansade bartenders på baren och hällde alkohol i munnen på folk. Lite kul ändå. En annan bartender, manlig, drog av sig tröjan och dansade omkring. Helt okej syn ändå. haha. De måste känt av att det var Sandras sista kväll eller någonting.
Efter det så drog vi en snabbis till Darlings och sen åkte vi med tåget hem 03.47. Helt okej ändå.

Idag har jag sovit fram tills typ en halvtimme sedan. Fy vad skönt det var att kunna sova så länge man ville för en gångs skull utan att ha några barn som väcker en.

Sandra är som en liten duracellkanin som vill träna och hålla på idag. Men näääädu, det är jag inte lika sugen på. Jag gick med på en promenad nere vid sjön, det är väl ungefär så långt som jag kan sträcka mig just nu.
Hahaha.

Vi hörs senare!
Outfiten var helt och hållet lånad av Sandra. Det kan jag inte göra fler gånger nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar