fredag 25 februari 2011

Take another little piece of my heart now baby

Sista dagen innan jag går på lov, helt okej ändå ju.

Igår kväll så begav jag mig till kyrkis, det var andra gången sedan i julas - fy på mig. Ska bli bättre på det där, är alltid så trött på kvällarna men när jag väl kommer ur huset så blir jag på så underbart bra humör!
Efter kyrkis så åkte jag och Sandra till Bleu Lezard, där det var lite upptakt till Cully Jazz Festival 2011! WOHO. Vi hann dock inte stanna kvar och kolla på banden som spelade men djn spelade bara massor av härlig jazz. Så vi drack lite öl och hängde.

Nu har Annie åkt iväg till USA, Nergs är i Sverige, Tjejerna är i Milano, och ja, alla andra är också utspridda. Det är bara jag och Sandra kvar denna helgen, och sen åker hon ifrån mig på onsdag. Även om jag åker till London först (på tisdag). Igår så sade Annie och Sandra hejdå, och då fick jag till och med lite tårar i ögonen. BUHU. Men hon kommer ju och hälsar på också.

Idag har jag gjort allt som förväntades av mig, typ. Tänkte sova i en halvtimme eller någonting nu och sen på det igen. Måste börja packa lite också, vad ska man egentligen ha med sig? Jag vet ju att jag kommer shoppa i alla fall lite, och ja. tusan också.

Annars är allting toppen, till och med blommorna som jag fick på hjärtans dagen är fortfarande fina (den meningen kan omöjligt vara grammatiskt korrekt...) men jag får nog kasta ut dem innan jag åker imorgon.
JAJA,

Puss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar