måndag 3 januari 2011

Det som är jobbigt med att vara ensam hemma det är att man är just det, ensam. Inte för att det är jobbigt att vara ensam utan för att JAG INTE FÅR NÅGONTING GJORT. Jag går upp alldeles för sent, sen pratar jag med Anna via skype i tre timmar och då har jag redan pratat med henne en bra stund innan på facebook. Sedan pratade jag med Helena och tja. Nu har jag i alla fall hängt två maskiner tvätt. Kikat runt på nätet har jag också gjort och nu sitter jag här och klagar på att jag inte har gjort något. Vettigt? njae, förmodligen inte.
Jag ska pinna bort till affären nu tänkte jag, eftersom det inte finns någon mat i huset och sen vet jag inte. Hade velat träffa på lite roligt folk, är sugen på vin. MEN KOM INTE HIT FÖRRÄN PÅ ONSDAG, GÖR INTE DET! nääää, jag är inte sur. Längtar bara lite efter dem. mihi.

Nej nu går jag.

Nu

Okej, men nu i alla fall...

Ett två tre

GÅ SARAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar