söndag 23 januari 2011

tillbaka i lägenheten

Jajamen, nu är jag tillbaka efter en hellugn helg i alperna. Låter kanske lite tråkigt men jag njöt.
Fredagen var helt okej, ingenting speciellt hände. Jag var barnvakt och barnen var snälla.
Det blev dock inga skidor i helgen eftersom det var så jäkla kallt.

På lördagen så tog jag pojken till isrinken och spelade lite hockey. Fan vad grymt alltså. Sen kom det två killar, en i pojkens ålder och förmodligen hans bror som kanske var 17. Vi spelade en grym match där jag och Juju vann med typ 7-0. NICE! Annars hände ingenting jätteroligt förutom att jag såg 3 avsnitt av The Tudors med föräldrarna. Det var fint.
Just det ja, höll ju på att glömma. Fastern till mamman i den andra familjen som de äger stugan med ringde när jag var själv med barnen. Vi pratade i 17 minuter om allt möjligt, eller jaaa, hon pratade mest. Hon till och med bjöd in mig till hennes nya lägenheten i italienska delarna av Schweiz. Underbart!

Idag så var jag vid isrinken med flickorna och hyrde tjejskridskor istället för "mix" och jag kan fortfarande göra mina piruetter och allt sånt. Det var ju en hel halv evighet sedan jag gjorde det sist.

jaaaaa. skriver mer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar