torsdag 27 januari 2011

ny header

Hejhej på er en sån fin dag som denna.
Mitt horoskop berättar att jag kommer ha en tuff dag så jag ska snart börja jobba tänkte jag.
Jag har bytt header nu, tyckte att den andra var lite för somrig nu när det är "vinter" och allt. Fint är det.
Jag sitter fortfarande delvis i pyjamas, är liiiiite för lat för att sätta på mig någonting annat.
Innan idag, när jag följde flickan till skolan så kände en oroväckande känsla i magen. Den dova smärtan som jag känner strax innan ett magkatarr-anfall. Tänk som om du stoppar huvudet i en bubbla (eller under vattnet), då är allt ljud utanför dovt på något sätt, men du vet att så fort som denna bubbla spricker så kommer du höra allt oväsen på en gång. Så känns det i min mage just nu, och jag är verkligen på  min vakt för den smärtan är inte jämförbar med någon annan i hela världen. Vi får hoppas att jag slipper den, speciellt med tanke på att jag inte har några tabletter kvar här längre.

Imorgon i skidbacken så får vi hoppas att himlen är lika klarblå som nu, då kanske jag till och med kan få lite bränna. *hoppas* Än så länge har det ju inte blivit lika mycket skidåkning som jag hade hoppats på. Men det kommer snart. I slutet av februari sätter vi igång på riktigt. wihoooooooooooo!
Jag kommer nog göra ett inlägg till innan jag åker till Champéry ikväll. Vi hoppas det i alla fall. Annars är jag tillbaka imorgonkväll. woho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar