tisdag 11 januari 2011

gulle

Fy vad jag är kass på rubriker alltså, det är illa. Gillar mest att använda mig av fina quotes eller låttexter men det lär ju bli lite väl mycket då.
Imorse så var jag rätt taggad på en löprunda men tja, det suget försvann ungefär lika snabbt igen när jag såg allt regn. Men men, det är bara till att le och tänka "Imorgon Sarah, Imorgon!" haha.
Vad mer har hänt? Jag är strykit lite och nu ska jag strax gå en runda till affären.

Jag tror benhårt på horoskop, jag vet inte varför men av någon anledning så tilltalar det mig. Men en sak som gjorde mig riktigt knäckt var när jag läste att: Du kommer uppleva ett svek i juni och du har aldrig mått så dåligt innan. KUL! Vilken rolig vår jag har att se framemot, verkligen. Lite smådeppig blir man ju faktiskt.
Jaja, det är väl bara att gilla läget och försöka njuta ändå.

Just nu så är jag helt fucked up med språk, det är oftare och oftare som jag inte hittar de orden jag vill säga och får dra till med ett annat. Men det är väl inte konstigt? I lördags till exempel, då pratade vi svenska, engelska och franska om vartannat hela tiden. Inte konstigt att folk blir galna.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar