fredag 21 januari 2011

Laddar inför helg.

Just nu så har jag mest datorn igång för att jag ska ladda min iPod. Den måste verkligen vara 200 % laddad eftersom den är lite konstig. Har jag berättat att jag inte kan byta låt för många gånger för då dör den? haha, det är sant i alla fall. Och nu så kommer jag vara utan min laddare i en hel helg. Jobbigt. Dock kommer jag ju tillbaka på söndag eftermiddag.
Skidorna blir kvar här i lägenheten dock, det ska bli för kallt. Hela -20 grader och tydligen så är de inte vana att åka skidor när det är så kallt. (Tänker bara på kläppen med klassen, vi hade -27 nästan hela veckan och fick använda dubbla underställ bland annat. haha). Jag har inget internet heller så jag får roa mig på annat sätt. Jag lovar att uppdatera så fort jag har kommit tillbaka. Kanske så kommer det upp ett tidsinställt inlägg imorgon, bara för att jag älskar alla funktioner som finns.haha.

Jaja. Jag träffade Sandra och vi åt lite frukost på ett ställe i stan som vi aldrig varit på innan. Detta är definitivt mitt nya favoritställe och ni kommer nog få höra om det massor. 
Vi höll även en fin skypekonversation innan idag med schweizergänget, även några som har lämnat våran ystra skara. Det var fint och mysigt.
Lite sleten känner jag mig just nu, men det är okej ändå. Jag tar med mig filmen Babel och tänkte titta på den ikväll medans jag sitter barnvakt. Det kommer bli okej tror jag. Bara inte min iPod laddar ur, då blir jag ledsen till tusen. :(
PUSS PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar