söndag 2 januari 2011

Lägenheten

Nu ligger jag i lägenheten och ska nog se på någon film innan jag sover. Jag kommer vara ensam hemma fram till lördag/söndag och jag hoppas att det kommer lite roligt folk så att jag kanske kan få åka lite skidor. Jag åkte iofs igår men det är ju så kul att man håller på att dö. Jag fick en liten fin bränna igår också, herregud som solen tar i backen! Jaja.
Jag saknar hemmet lite, Sverige och Kristianstad. Men samtidigt är det faktiskt skönt att vara tillbaka och jag mår inte lika dåligt idag som jag gjorde efter förra besöket.
Jag har dock inte orkat packa upp än men det är ett senare problem.
Vad ska jag göra hela dagarna? Går det några serier? Skulle inte tro det.
Läsa kanske? Jag fick med mig Mons Kallentofts triologi om Malin Fors vid Linköpingspolisen hit och jag har redan läst ut ettan Midvinterblod, det skyller jag helt på resan. Jag har också kommit halvvägs i tvåan Sommardöden, den började jag med idag. Det är lite tråkigt när man inte kan läsa en bok utan att slukas av den och helt plötsligt så är den slut. Sådan är jag.

1 kommentar:

  1. om du inte har sett lipstick jungle borde du ladda ner det! två säsonger med underbara 40minutersavsnitt! PUSS HJÄRTAT

    SvaraRadera