måndag 24 januari 2011

I don't know what to say, so I'll just say what's in my heart: Baboom, Baboom, Baboom.

Jag blir lite deprimerad av tanken på att åka härifrån faktiskt. Häromdagen så berättade pojken att nästa tjej kommer ifrån Danmark. jag blev lite sorgsen då. Vill inte riktigt tänka på det just nu, detta är ju mitt hem.
Nu måste jag blicka framåt i livet, och strax söka universitet och högskolor, kanske säsonga i alperna nästa år (jag känner ju till alperna i Schweiz rätt bra nu). Förmodligen kommer jag inte hem till Sverige i höst.

Aja, allt detta är egentligen senare problem. Som blir mer och mer aktuella. 
JAJA.

Idag är det strålande sol igen, jag måste verkligen skaffa mig ett par solglasögon! När jag var i London så såg jag ett par skitsnygga och tänkte Nä, det är bannemej för tidigt för att köpa dem! Fy vad fel jag hade, köper dem nästa gång jag ska dit. Kanske till och med två par med tanke på att jag kanske sätter mig på ett par. Himlen är i alla fall klarblå och det får mig bara att älska Schweiz ännu mer. Men nu ska jag börja leva i nuet och njuta av all tid som jag faktiskt har kvar här.

Shiiiiit, detta inlägget blev längre än jag hade tänkt mig. Nu måste jag springa till bussen, franska nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar