tisdag 4 januari 2011

faaaaan

Jag vaknade nyss. Helvete. Finns det något värre än när man sover bort hela dagen?
Jag fäller inte ens ner persiennerna när jag sover eftersom om det är ljust i rummet så vaknar man när man är utsövd och fortsätter inte att sova enbart för att det är mörkt. Och TROTS det så vaknade jag inte förrän halv tre.

Jag har massor av bry i huvudet också - det gör mig galen.
Jag kan inte sluta tänka på framtiden, var jag kommer vara och vilka personer som kommer vara med mig. 
Ibland önskar jag att jag kunde se in i andra människors tankar och funderingar, det hade i alla fall gjort mig lite smartare.
Nu när jag har bott så här länge i utlandet och träffat så mycket människor så måste jag säga att svenskar är väldigt reserverade. Det är typiskt svenskt att inte säga vad hon vill för att hon inte vill tvinga någon annan att göra någonting den inte vill. Men jag är inte sådan längre, jag fattar inte sådana dubbeltydiga signaler. Jag blir galen.

Jag hoppas att eran dag är kanonbra i alla fall. Jag ska försöka städa lite nu, men det är väl inte ens lönt att byta om från pyjamasen? haha, lathet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar