fredag 14 januari 2011

GODMORGON GODMORGON GOTT FOLK

HAR ALLA SPISAT SIN FRUKOST?

Har skiner solen och temperaturen är redan runt 10 grader. Jag har vår i januari, hur sjukt är inte det?
Min statistik steg häromdagen med det dubbla och har hållit sig där sedan dess, jag undrar egentligen lite varför. Men jag ska inte klaga, jag skriver ju mest för mig själv. För att jag ska ha en slags dagbok att titta tillbaka i när jag blir gammal och grå. Men sen delar jag med mig av låttexter, quotes och fina bilder för att jag vill, helt enkelt. Många av de bilderna jag använder är faktiskt tagna någonstans i Lausanne, hur underbart är inte det? Det är en sjukt vacker stad jag bor i. 
Läser ni horoskop? Jag läser mitt på Elle.com varje dag och det stämmer aldrig skrämmande överens med min livssituation. Jag har ju sagt att jag ska börja träna, men att jag gillar pass bäst eftersom jag blir mer peppad då. 
Dance-based workouts will captivate your attention so jump in a variety of classes until you find the one that clicks–from Zumba to salsa to bellydancing. 
Sååå, nu väntar vi bara på att Sandra ska blir frisk så att vi kan träna lite. 
MEN jag funderar faktiskt på att ta en löprunda idag precis innan lunch, jag återkommer med om den blev av eller inte.
Annars ska jag bara stryka lite, tvätta ett par skor och handla saker inför helgen. Jag är ju själv hemma tills på söndag, lite orolig blir man allt men eftersom denna byggnaden är en rikemansbyggnad med larm, lås, ringklocka med videokamera etc så finns det nog ingenting att oroa sig för.
Vi hörs lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar