tisdag 25 januari 2011

humörsvängningar

Usch, jag känner verkligen vilken bitch jag är just nu. Jag blir arg för småsaker som till exempel en väska som faller upprepande gånger när jag försöker luta den mot en vägg, herregud alltså. Men jag kommer på mig själv och tänker tyst Sarah FÖRIHELVETE, skärp dig! och då brukar det gå över rätt snabbt. Men men, det är tur att man inte upplever detta hela tiden utan bara då och då. Det borde försvinna snart. hahah, jag märker ju själv hur töntig jag låter när jag skriver det.

Igår träffade jag Sandra och Nergs på Manora för att snacka lite skit, det var ju ett tag sedan man träffade på Nergs men det var mysigt. När jag kom hem så lade jag mig tidigt, det har blivit några sena kvällar den senaste tiden så jag behövde kompensera lite tänkte jag.

JAJA. Idag ska jag stryka lite och försöka ta mig in till stan för att köpa en snygg skrivbok. Tänkte sammanfatta min franskakurs lite snyggt så att man alltid kan kolla upp vad subjonctif etc är. Det är ju kalasbra. Får se om jag orkar genomföra detta projektet dock, men det hade varit fint om jag gör det.
Senare kanske ut och springa en runda, jag är verkligen sugen på det.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar