måndag 24 januari 2011

NÅGON AV UNGJÄVLARNA HADE HÄLLT TVÅL PÅ MIN TANDBORSTE IMORSE!
Usch vad sur jag blir, lite ledsen också. Det måste vara pojken, jag skällde ju lite på honom igår. MEN ÄNDÅ.

Aja, jag är inte sur längre nu. Behöver kanske en ny tandborste bara. kul.
Uppe med tuppen idag, som vanligt. Och jag är trött, som vanligt.
Försöker vara nyttig, men det går inte särskilt bra.
Jag funderar faktiskt på att göra en detox, men det får väl vara när familjen är i stugan under till exempel sportlovet, vill helst inte utsätta dem för humör-svängningarna som det sägs att man kommer få. Men det hade jag nog mått bra av, så mycket skit som jag äter hela tiden. och visst kan man offra en vecka för det? Det hade varit kul att prova. Dock kommer jag ihåg hur dåligt Helena mådde när hon gjorde det, men då var vi små. eller? ;)

PUSS

1 kommentar:

  1. haha det brukade jag göra på min syster när jag var liten :D hon blev också sur! :D

    SvaraRadera