söndag 9 januari 2011

skinnbyxor och ödlor

Igår var jag ute och dansade. Men innan dess så var vi hemma hos Marek och Annie och åt en supergod middag och drack vin. Riktigt trevligt var det faktiskt och det är någonting som måste göras om. Nästa gång så har jag för mig att det är vi svenskar som ska laga köttbullar och det kan ju bli ganska intressant. Haha.

I alla fall, på mellandagsrean så hittade jag ett par ascoola skinnbyxor för bara 70 spänn! Det var 70 % rea och jag var bara tvungen att köpa dem! Till det så hade jag en vanlig t-shirt från H&M, men i storlek large. Sen mina lovely killerheels på det. Lite bling-bling i form att ett halsband också. Men någon gång under kvällen, innan vi drar ut, så sätter jag in en träödla i mitt halsband. Denna ödla är ungefär 10 cm lång och ja, det var ju ganska roligt.
Taxi hem tog jag också, när jag vill hem då SKA jag hem och det finns ingen i hela världen som kan stoppa mig. Hade jag väntat en halvtimme så hade jag kunnat ta tåget hem men nej då, är det nu så är det nu. haha. Men det blev bara 23 franc så det var ju helt överkomligt och glädjen att väl komma hem gjorde det värt det. Många galna bilder blev det under kvällen, dock på Sandras kamera. Jag kanske lägger upp någon rolig här senare, så länge får ni nöja er med mitt snygga halsband. mihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar