tisdag 26 oktober 2010

3D

Jag förstår inte riktigt vad som är så bra med 3D. Glasögonen klämmer bakom öronen och jag får svårt att fokusera på filmen för allt blir konstigt suddigt. Nej, jag gillar inte det alls...
Filmen var söt, lite mycket klyschor bara men det får man ta ibland.

Ja, jag körde till bion. Intressant faktiskt, upptäckte många konstiga saker och trafiken är läskig. I Sverige så känns 50 alldeles för sakta förutom när man är inne i centrum och snurrar men här så kändes det nästan läskigt att ens hålla hastigheten. Alla kurvor, backar, smala vägar, konstiga pilar och virriga rondeller gjorde mig rädd på riktigt.

Idag skippade jag salsan och träffade istället Sandra. Har ju inte träffat henne på evigheter nu ju så det kändes bra. Nu när jag kom hem så tände jag ett fint ljus i min nya lilla myshörna och ja, nu ligger jag och bara trivs.

Längtar till julen!

1 kommentar: