söndag 10 oktober 2010

Ja, jag vet. Jag har redan varit uppe alldeles för länge och klockan är bara halv tolv... Jag kom hem vid tre efter att ha druckit ett glas champagne, en öl och en shot så jag mådde som en prinsessa när jag vaknade, typ. Har en förmåga att inte kunna sova när ungar skriker, jag förstår inte varför..? Vi hade en trevlig kväll igår, roligast var när jag och Nergs stannade på D! club för att dansa och eftersom det enbart var house där så slängde vi loss rejält och hoppade och ja, var totalt galna. Det var till och med en kille som gick fram till Nergs och sa att vi var för galna för honom. Hon svarar: Sorry. och börjar hoppa igen. Lätt det roligaste igår. Annars bjöd kvällen på allsång med svenska låtar och det var trevlans värre.

Matlagningen gick toppen, precis som jag visste att det skulle göra. Head of Communication i den olympiska kommittén var här också, han berömde min matlagning - då blev jag glad.

Jajamen, nu blir det lite Gossip Girl (sista avsnitten innan jag är ifatt USA) och sen ut och härja - sitta på café med tjajorna.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar