fredag 1 oktober 2010

vendredi

Jag övar på min franska genom att skriva rubriker på franska, underbart. haha, nej skämt åsido så har väldigt många av mina inlägg fått samma rubriker så jag tänkte byta lite språk med jämna mellanrum.
Dagen har varit lugn och jag har varit inne i stan under eftermiddagen och handlat lite fina grejer. Två par örhängen och en tröja kom jag hem med, dock spanade jag in världens finaste jacka men jag vet inte riktigt om min budget räcker till till den. (Hej mamma, jag vet att du läser detta.... *ler och lägger huvudet på sne*) Tänkte hitta en bild och lägga upp men den finns inte på Zaras hemsida, men i affären - hur konstigt är inte det? Det är samma sak med en Nike-jacka som jag spanat in till skidsäsongen, den finns på en hemsida men inte ens på Nikes officiella, det känns lite skumt. Ville ju testa den innan jag beställde hem den i så fall, men nu så vet jag inte. Försöker någon jävlas med mig?

Ikväll blir det utgång, dock utan mina nya klackar. Känner inte riktigt för att hoppa upp på dem klackarna när jag inte använt heels på så länge nu. När jag är hemma i oktober så vet jag dock vilka snygga höstklackar jag ska ta med från förra året. Varje gång jag varit ute här har det varit i antingen ballerinaskor eller converse, och jag är alltid så lycklig när jag sitter på tåget hem och för en gångs skull inte vill slita av mig skorna.
Nu svävar jag ut igen, tusan också.
Ut ska vi i alla fall, men först äta någon dessert kanske på någon restaurang (nu lutar det dock mot tacos men ändå...)
Det kommer bli en toppenhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar