lördag 16 oktober 2010

baby, I'm a real wild child

Klockan är redan halv fyra och jag har inte skrivit ett ord än. Jag har bearbetat tidningarna som jag fick från Henrik i syfte att lära mig fler svenska svåra ord - ja, till högskoleprovet. Vad annars? Sen har jag varit på en ridskola och tittat på när lillflickan red runt i ring, kul. Vi tog taxi dit hon och jag, och taxi chauffören trodde att jag var hennes mamma, för att vi var så lika. Jag blev ledsen, hur gammal ser jag ut att vara egentligen? Hon är ju för sjutton 6 år. Haha, tänk Sarah få barn vid 13 års ålder, ha ha ha.
Men gosandet med hästarna efteråt gjorde det i alla fall värt det. Herregud vad jag saknar djur! Jag är rädd att mitt lilla hjärta hemma har glömt bort mig, blir så ledsen då. Dock har jag pratat med henne på skype, så då kan det inte bli för förfärligt. haha, visar en bild på det här nedanför.

Idag är det såklart utgång på schemat om jag orkar. Jag känner mig så seg och tråkig just nu men det är ju för att denna jävla kyla har dragit in genom landet och att jag får ångest av tanken på att jag ens ska gå utanför denna dörren. Kul. Och hem till Sverige ska jag, som tydligen ska vara ännu kallare än här. Jag hatar kyla, fy för.

1 kommentar:

  1. aldrig i livet din hund glömmer bort dig! det är faktiskt ganska läskigt vad djur kan minnas!

    SvaraRadera