torsdag 28 oktober 2010

hösthösthöst

Vilket underbar dag det har varit idag. Sen hösten slog till så har det varit största delen grått, vått och kallt men idag så skiner solen och temperaturen är uppe i 12 grader. En perfekt höstdag som jag, om jag varit hemma, hade spenderat med en runda i skogen med Troys. Nu är jag inte det utan har en åttaåring med mig som hatar att vara ute och gå så jag får njuta just nu vid mitt fönster.
Dagen började med lite strykning och sådant och vid ett-tiden gick vi på bio (Ja! IGEN!). Julle lever ett lyxliv just nu då han får göra massor av saker. Denna gången såg vi ännu en 3D-film och som jag sagt tidigare så är jag inte särskilt förtjust i det. Men denna var så kul att jag skrattade högt flera gånger. Och vi såg filmen med fransk dubbning utan text = en stolt Sarah.
Ikväll så ska jag till kyrkis och träffa lite godingar och imorgon tänkte jag köpa en pumpa och inleda projekt Halloween. Jag har nog bestämt mig för min klädsel nu, tänkte åka in till staden imorgon för att försöka hitta lite kroppsfärg. För man måste ju gå helt in för det, annars är nog inte mitt val särskilt originellt. Vad det är säger jag inte förrän på lördag, och DET kommer bli kul. Frågan är bara som jag verkligen kommer våga gå hem själv på kvällen sen... Det återstår att se.
Betyder ungefär:
Jag, ful och elak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar